< späť na výpis blogov

Snapchat a jeho výhody

01.07.2016 | 09:56

Užívatelia smartphonov, milovníci sociálnych sietí sú cieľovou skupinou Snapchatu. Avšak málokto si uvedomuje ako je snapchat potencionálnym nástrojom pre skúseného marketéra. Tento americký gigant je populárny hlavne v USA a Kanade, avšak veľmi rýchlo naberá na obrátkach jeho popularita u nás a v celej E.Ú.

Základnou funkciou Snapchatu je zdieľanie fotografií a videí s Vašimi známymi a priateľmi. Na prvý pohľad nič nové máme tu predsa Instagram aj Facebook. Avšak Snapchat prišiel na trh s revolučnou inováciou, ktorá z neho spravila schopného konkurenta týchto mega portálov.

Časová obmedzenosť prezerania je kľúčom, ktorý definuje snapchat ako inovatívnu novinku na trhu so socialnymi sieťami. Vaši odberatelia si video alebo fotku ktorú publikujú môžu pozrieť iba na určitý časový interval ktorý vopred samy zvolíte. Pokiaľ si odberateľ nezálohuje prezeraný obsah print screenom do pár sekúnd sa obsah sám vymazáva.

Zdieľanie prítomnosti

Pri hlbšom skúmani tejto aplikácie preto zístíme, že na rozdiel od Facebooku a Instagramu, kde ľudia ukladajú svoje obrázky a videa na dlhodobé a opätovné prezeranie, dáva Snapchat možnosť svojim užívateľom podeliť sa so svojimi priateľmi o zážitky a chvíle, ktoré práve prežíva a chce nimi na chvílu pobaviť aj ďalších ľudí.

Počet bežných užívateľov neustále rastie a tak isto sa zväčšuje každým dňom užívateľská základňa, ktorá začína Snapchat využívať na podporu svojho podnikania.

Pre lepšie využitie svojho reklamného potenciálu aplikácia ponúka funkciu s názvom Stories. Funkcia umožňuje zobrazenie fotky či videa po dobu 24 hodín. Ďalším plus je funkcia vertikálnej reklamy, ktorá stopercentne pokrýva display Vášho smartphonu oproti iným reklamám na sociálnych sieťach je teda o dosť efektívnejšia.

Snapchat svoju najdôležitejšiu funkciu, ktorou je pominuteľnosť brilantne využíva v ponúkaní akciových kúponov. V tomto prípade je pominuteľnosť zľavy veľmi praktická a navádza tak užívateľa na častejšie používanie aplikácie a Vášho priestoru na Snapchate - každý chce mať aktuálne informácie a nepremeškať prípadnú zľavu.

Žltá farba a pozitívna energia, ktorá z nej vyžaruje očividne nie je jedinou silnou stránkou Snapchatu. Bravúrne skombinovanie grafiky a inovatívnosti plus adaptácia produktu pre silne konkurenčné marketingové prostredie sociálnych sietí jednoducho musela byť úspešná a víťazná.

Naša agentúra je jednoznačným fanúšikom snapchatu. Pridajte si nás a radi Vami budeme zdieľať zábavné príhody, ktoré sú u nás v kancelárií na každodenom poriadku.

Viktor